postheadericon Мектеп туралы

            Мемлекеттік мекемесі — «орта мектебі мектепке дейінгі шағын-орталық және лицей сыныптары бар № 23»
Заңды мекен-жайы — Қазақстан Республикасы, Маңғыстау облысы, ауданы 28А.
Телефон: 402 451, 400 556, 402 363
1991 — жылының ашылуы.
Оқыту тілдері — қазақ, орыс.
Электрондық пошта: 23sch@MAIL.RU
Студенттердің жалпы саны — 1885 адам
оқытушылардың жалпы саны — 126 адам
Оқытушылардың орташа жасы — 44 жыл
Шектеусіз Білім Ақтау қалалық департаментінің берген лицензия № 0060309
Профиль білім:
Әрине математикалық бағыт
әлеуметтік-гуманитарлық
Терең зерттеу:
Ағылшын тілі
ғалымдар, ғылыми-зерттеу орталықтары, жоғары оқу орындарының кафедра, БЖИ, IIU шығармашылық байланыстарды болуы:
Маңғыстау облысы МАУ
Қазақ білім академиясының. Ыбырай Алтынсарин
MAN
ҚарМУ-дың
Эксперименттік жұмыс:
оқулықтардың жаңа буын тестілеу (АҚ Kaz олардың шығарған куәлік нөмірі 049. 2000 жылы Алтынсарин)
Ерте Class 2 ағылшын тілін үйрену
Балалар Ассамблеясы
Балалар ұйымы «Болашақ»
Орта мектеп 23 1991 жылы ашылды және 2010 жылғы қыркүйекте өзінің 19 жылдық мерейтойын атап өтті. №
Мектепте 126 мұғалім. бірінші 35, — — 34, екінші — санатсыз — 30 адам, 27 адам ең жоғары біліктілік санаты бар адамдардың. Мемлекеттік білім беру ісінің үздігі — 3, бір мұғалім «кафедрасының аға оқытушысы» атағына ие. магистратура АКТГ аты Sh.Esenova дайындықтан бірі мұғалім, төрт мұғалім екінші ЖОО аяқтау.
17 жыл ішінде мектеп оқушыларының 1705 мәселелерін дайындады. 22 студент орта мектепті үздік бітірген. Бүгін, мектеп-оқытушылар құрамының бір бөлігі ретінде — 13 орта мектебі №23 түлектері.
Дәстүр бойынша, оқытушылар, жетекші қазақстандық жоғары оқу орындарымен қарым-қатынас жасайды: АКТГ, университеті, «Қайнар», жаңа бағдарламалар мен балаларды оқыту мен тәрбиелеу үшін жаңа әдістемелік тәсілдерді құру қатысушы.
болмыстың Соңғы жеті жылда, мектеп педагог кәсібінің бірқатар студенттердің практикалық оқыту үшін негіз болып табылады.
Мектеп білім берудің түрлі кезеңдерінде баланың тұлғасын жан-жақты зерттеу жүргізу дамуында проблемалары және дарынды detey.Shkola педагогикалық балаларға арналған дивергентті технологияларды бекітеді және оқыту түзете-дамыта қорлар үшін ғылыми және практикалық іздеу жүзеге асырады, онда оқушылардың оқуы, ажырата үшін моделін дамып келеді, бірақ ол бөледі емес психологиялық-педагогикалық тестілеу нәтижелеріне қарай сыныптарда студенттер. мектеп Атап айтқанда белсенді қызметкерлері АКТГ педагогикалық шеберлік бөлімінің тығыз қарым-қатынаста. жаңа педагогикалық әдістерін әзірлеу құмарлықтың мектеп мұғалімдері.
Мектеп санының 23 арасындағы негізгі айырмашылық достық ұжымның ауызбіршілігін, жоғары оқу-әдістемелік стилі және өзін-өзі білдіру, өзін-өзі бекіту және samouvadeniya студенттер үшін оңтайлы жағдай жасауға көмектеседі өмір растай үні болып табылады.
Мектепте, негізгі бағдарламаға қосымша, мынадай пәндер оқытылады: өнер жұмыс, кескіндеме, хореография, валеология, экология, экономика және бизнес негіздері, азаматтық, шетел әдебиеті, іскерлік этика және тағы басқалар. олардың бос уақытында 13 шеңберді, 300-ден астам студенттер жұмыс істейді. Ағылшын, информатика, орыс тілі, физика, Қазақстан тарихы, мемлекет негіздері және Қазақстан Республикасының құқықтарын, қазақ тілі, экономика және бизнес негіздері, биология, химия: Соңғы жылдары, 30-дан астам мектеп оқушылары, пәндер бойынша облыстық олимпиада жеңімпаздары мен қала жеңімпаздары атанды.
Сондай-ақ, біздің студенттер Қазақстан Кіші Республикасы Ғылым академиясының ғылыми-зерттеу жобаларын қорғау бойынша қалалық, ғылыми жобалар облыстық және республикалық жарыстарда, облыстық және республикалық ғылыми конференцияларда жеңімпаздары атанды.
24 жыл бойы мектепте жолды өту бағалай, студенттер, ата-аналар, мұғалімдер, достары мен көмекшілері Мерчант мектеп болатындарға тобы өтініштер: бала күтіміне ең алдымен оның стилі мен үні арқылы бір-бірінен ерекшеленеді. Tone сапалы орта мектеп-лицей №23 командасының бірлігі, оның барлық мүшелерінің достық одағы болып табылады. Ол келесі жылы мектеп болуымен және жұмыстың 15 жылдығын атап өтеді. Алдыңғы жыл профессорлық-оқытушылық құрамның жемісті жұмыс жыл болды. 14 жыл бұрын білім беру жүйесін және ұжымдық қызмет тұжырымдамасын дамыта отырып, біз анық мектептің моделін ұсынды.
білім және демократиялық басқару стилі, сондай-ақ оқыту технологияларын дамыту дамуын әртараптандыру тақырыбы бағдарланған парадигмасын ретінде нәтижесі — Ал, бүгін біз осы модель айтуға болады. барлық күш gaschih табысқа екі пернелері бар. Олардың өте табиғатта ендірілген балаларға арналған бір тараптар, бай мүмкіндіктері туралы, бірақ, екінші жағынан — оқытушылардың педагогикалық мүмкіндіктері балалармен жұмыс ең тиімді формалары мен әдістерін іздейді, шығармашылықпен жұмыс істейтін.                                         
Архивы новостей